134 de posturi de directori și directori adjuncți au fost scoase la concurs în școlile din Prahova. Înscrierile în competiție încep pe 19 iunie

14 Aug 2018 13:32
134 de posturi de directori și directori adjuncți au fost scoase la concurs în școlile din Prahova. Înscrierile în competiție încep pe 19 iunie
Anul acesta, Ministerul Educației organizează un nou concurs pentru ocuparea funcțiilor de directori și directori adjuncți în unitățile de învățământ, pentru posturile rămase vacante în urma concursului din 2016. La nivelul județului Prahova au fost scoase la concurs 83 de posturi de directori și 51 de posturi de directori adjuncți. Lista completă cu școlile unde există posturile respective poate fi consultată pe pagina web a Inspectoratului Școlar Prahova. (http://www.isj.ph.edu.ro/)
Persoane interesate să ocupe unul din cele 134 de posturi vacante din Prahova se pot înscrie la concursul pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar în perioada 19 iunie - 6 iulie 2017.

Calendarul organizării şi desfăşurării concursului pentru ocuparea funcţiilor vacante de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar:

15 iunie 2017 - Anunţarea organizării concursului în presă, la sediul şi pe site-urile inspectoratelor şcolare/unităţilor de învăţământ particular / Ministerului Educaţiei Naţionale
19 iunie-6 iulie 2017 - înscrierea candidaţilor şi verificarea dosarelor de înscriere
7 iulie 2017 - Afişarea rezultatelor verificării dosarelor de înscriere
10-12 iulie 2017 - Completarea dosarelor de înscriere cu documente obligatorii
13 iulie 2017 - Afişarea listei finale a candidaţilor care îndeplinesc condiţiile de înscriere şi participare la concurs
17 iulie 2017 - Desfăşurarea probei scrise
17-18 iulie 2017 - Elaborarea graficului de desfăşurare a probelor de evaluare a curriculumului vitae şi de interviu şi invitarea observatorilor să participe la desfăşurarea acestor probe, conform graficului stabilit; - Transmiterea graficului de desfăşurare a probelor de evaluare a curriculumului vitae şi de interviu spre informare la Ministerul Educaţiei Naţionale şi la ministerele de resort, dacă este cazul
19 iulie - până la 31 iulie 2017 - Organizarea şi desfăşurarea probelor de evaluare a curriculum-ului vitae şi a probei de interviu. Soluţionarea contestaţiilor înregistrate cel târziu
2 august 2017 - Afişarea rezultatelor finale ale concursului cel târziu
4 august 2017 - Validarea rezultatelor finale în consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar şi transmiterea acestora Ministerului Educaţiei Naţionale
21 – 23 august – emiterea deciziilor de numire în funcție începând cu 1 septembrie 2015
Dosarele de inscriere la concurs se depun in format letric la institutia care organizeaza concursul, la registratura inspectoratului scolar si trebuie sa contina obligatoriu urmatoarele documente:
a) cerere/cereri de inscriere completata/completate si semnata/semnate de candidat, potrivit modelului prevazut in anexa nr. 1 din Metodologie;
b) cartea de identitate;
c) certificatul de nastere si, daca este cazul, certificatul de casatorie;
d) hotararile judecatoresti/alte documente pentru persoana care si-a schimbat numele din diferite motive, daca este cazul;
e) actele de studii: diploma de absolvire in situatia candidatilor absolventi ai colegiilor universitare pedagogice de institutori, diploma de licenta/absolvire a studiilor universitare, foi matricole/suplimente de diploma;
f) documentul care atesta calitatea de membru al corpului national de experti in managementul educational;
g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular in invatamantul preuniversitar;
h) certificatul ultimului grad didactic obtinut sau diploma de doctor/adeverinta care atesta obtinerea titlului de doctor, dupa caz;
i) documente justificative privind indeplinirea conditiei prevazute la art. 3 alin. (7) din Metodologie;
j) adeverinta/adeverinte care atesta obtinerea calificativelor „Foarte bine“ in ultimii 4 ani scolari anteriori anului scolar in care se desfasoara concursul, lucrati efectiv la catedra in functii didactice sau in functii de conducere din unitati de invatamant/inspectorate scolare/casele corpului didactic/Palatul National al Copiilor/Ministerul Educatiei Nationale ori in functii de indrumare si control din inspectorate scolare/functii de specialitate specifice in Ministerul Educatiei Nationale, indiferent de perioada in care candidatul si-a desfasurat activitatea, corespunzatoare functiilor indeplinite in perioada respectiva;
k) adeverinta/adeverinte care atesta ca nu a fost sanctionat disciplinar in ultimul an scolar anterior anului desfasurarii concursului si nici in anul scolar in curs, in care a functionat sau functioneaza efectiv la catedra, indiferent de perioada in care si-a desfasurat activitatea si de functiile ocupate, functii didactice, de conducere din unitati de invatamant/inspectorate scolare/casele corpului didactic/Palatul National al Copiilor/Ministerul Educatiei Nationale sau decizia de constatare a radierii de drept a sanctiunii, daca este cazul;
l) cazier judiciar din care sa reiasa ca nu are antecedente penale;
m) certificat medical eliberat in temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Ordinului ministrului educatiei si cercetarii stiintifice si al ministrului sanatatii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical
necesar pentru incadrarea si mentinerea intr-o functie de conducere sau de indrumare si de control din invatamantul preuniversitar;
n) declaratie pe propria raspundere care sa ateste ca nu a avut statutul de „lucrator al Securitatii“ sau „colaborator al Securitatii“, conform modelului din anexa nr. 13 din Metodologie;
o) declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in una dintre situatiile de incompatibilitate prevazute la art. 3 alin. (12), art. 4 sau 5 din Metodologie;
p) dupa caz, binecuvantarea cultului emisa in vederea ocuparii prin concurs a functiei de director sau de director adjunct, in cazul liceelor si seminariilor teologice; documentul scris care atesta consultarea organizatiei judetene care reprezinta minoritatea respectiva in Parlamentul Romaniei sau, daca minoritatea nu are reprezentare parlamentara, documentul scris care atesta consultarea grupului parlamentar al minoritatilor nationale, in cazul unitatilor de invatamant cu predare intr-o limba a unei minoritati nationale; avizul consiliului de administratie al unitatii de invatamant, in cazul candidaturilor pentru ocuparea functiilor de director si de director adjunct din unitatile de invatamant care scolarizeaza exclusiv in invatamant profesional si tehnic si au o pondere majoritara a invatamantului dual; avizul eliberat de asociatiile/fundatiile/federatiile/ centrele/ planurile care gestioneaza pluralismul educational la nivel national, recunoscute de Comisia Nationala pentru Alternative Educationale, in cazul unitatilor de invatamant care scolarizeaza preponderent intr-o alternativa educationala;
q) curriculum vitae Europass, conform modelului elaborat prin Decizia nr. 2.241/2004/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 15 decembrie 2004 de instituire a unui cadru comunitar unic pentru transparenta calificarilor si competentelor (Europass), potrivit modelului prevazut in anexa nr. 2, la care se anexeaza documente doveditoare care sa sustina declaratiile din curriculum vitae, structurate in ordinea criteriilor din fisa de evaluare prevazuta in anexa nr. 3 din Metodologie;
r) scrisoarea/scrisorile de intentie in care candidatul prezinta cum apreciaza ca raspunde criteriilor de competenta, expertiza, profil personal si atributiilor functiei de director/director adjunct la unitatea/unitatile de invatamant pentru care candideaza;
s) oferta manageriala/ofertele manageriale pentru unitatea/ unitatile de invatamant pentru a caror functii de conducere candideaza, in plic sigilat;
t) declaratie pe propria raspundere privind veridicitatea continutului documentelor din dosarul de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexa nr. 9 din Metodologie;
u) opisul dosarului, in doua exemplare, in care este consemnat numarul total de pagini.

Sursa foto: http://www.businessdictionary.com/definition/manager.html

COMENTARII

COMENTEAZA SI TU



Ultimele comentarii
iata ce se intampla la rafinaria ASTRA, caz penal! sefii dau indicatii pretioase sa se incendieze batalurile de carburanti ce filtre antipoluare, ce grija pentru cei care inhaleaza fumul, ce protectie a naturii! pe acestia ii apara gratiela cu oug=ul dat luna asta, impotriva initiativei civice!!! În clip se vede cine a provocat incendiul, cu intenție, folosind arzătorul și cu extintorul lângă ei.
La majoritatea muzeelor din Europa este permisă fotografierea fără flach și fără taxa corespunzătoare. Muzeul Județean de Istorie Prahova, în toate secțiile sale din județ, practică niște prețuri exorbitante pentru fotografiere. Prin asta mai mult pierde. Pierde o oportunitate de reclamă. La secția din Valea, Muzeul ”Crama 1777”, un muzeu de excepție, ar merge un ”cetățean turmentat” în curte, fie el și din paie. Sau un fond sonor cu Maria Tănase, cu vinul ghiurghiuliu....numai să nu pună taxă și pe audio !
Bună seara, când se publica posturile vacante și calendarul de concurs? Mulțumesc.
Buna seara.m ar interesa un tort in forma de cifre pentru data de 3 august(pret,livrare la domiciliu,etc)
buna ziua, pe ce site aflam detalii privind inscrierile din sursa externa pentru ordine publica si politia rutiera ? Daca a fost aprobat Memorandumul in cat timp s-ar organiza inscrierile?
Curs valutar
EUR Euro 4.6282 -0.0328
USD Dolarul SUA 3.9551 -0.0492
GBP Lira sterlina 5.2026 -0.0635
CHF Francul elvetian 3.9909 -0.0415
XAU Gramul de aur 156.6016 -4.1587