134 de posturi de directori și directori adjuncți au fost scoase la concurs în școlile din Prahova. Înscrierile în competiție încep pe 19 iunie

23 Feb 2018 22:05
134 de posturi de directori și directori adjuncți au fost scoase la concurs în școlile din Prahova. Înscrierile în competiție încep pe 19 iunie
Anul acesta, Ministerul Educației organizează un nou concurs pentru ocuparea funcțiilor de directori și directori adjuncți în unitățile de învățământ, pentru posturile rămase vacante în urma concursului din 2016. La nivelul județului Prahova au fost scoase la concurs 83 de posturi de directori și 51 de posturi de directori adjuncți. Lista completă cu școlile unde există posturile respective poate fi consultată pe pagina web a Inspectoratului Școlar Prahova. (http://www.isj.ph.edu.ro/)
Persoane interesate să ocupe unul din cele 134 de posturi vacante din Prahova se pot înscrie la concursul pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar în perioada 19 iunie - 6 iulie 2017.

Calendarul organizării şi desfăşurării concursului pentru ocuparea funcţiilor vacante de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar:

15 iunie 2017 - Anunţarea organizării concursului în presă, la sediul şi pe site-urile inspectoratelor şcolare/unităţilor de învăţământ particular / Ministerului Educaţiei Naţionale
19 iunie-6 iulie 2017 - înscrierea candidaţilor şi verificarea dosarelor de înscriere
7 iulie 2017 - Afişarea rezultatelor verificării dosarelor de înscriere
10-12 iulie 2017 - Completarea dosarelor de înscriere cu documente obligatorii
13 iulie 2017 - Afişarea listei finale a candidaţilor care îndeplinesc condiţiile de înscriere şi participare la concurs
17 iulie 2017 - Desfăşurarea probei scrise
17-18 iulie 2017 - Elaborarea graficului de desfăşurare a probelor de evaluare a curriculumului vitae şi de interviu şi invitarea observatorilor să participe la desfăşurarea acestor probe, conform graficului stabilit; - Transmiterea graficului de desfăşurare a probelor de evaluare a curriculumului vitae şi de interviu spre informare la Ministerul Educaţiei Naţionale şi la ministerele de resort, dacă este cazul
19 iulie - până la 31 iulie 2017 - Organizarea şi desfăşurarea probelor de evaluare a curriculum-ului vitae şi a probei de interviu. Soluţionarea contestaţiilor înregistrate cel târziu
2 august 2017 - Afişarea rezultatelor finale ale concursului cel târziu
4 august 2017 - Validarea rezultatelor finale în consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar şi transmiterea acestora Ministerului Educaţiei Naţionale
21 – 23 august – emiterea deciziilor de numire în funcție începând cu 1 septembrie 2015
Dosarele de inscriere la concurs se depun in format letric la institutia care organizeaza concursul, la registratura inspectoratului scolar si trebuie sa contina obligatoriu urmatoarele documente:
a) cerere/cereri de inscriere completata/completate si semnata/semnate de candidat, potrivit modelului prevazut in anexa nr. 1 din Metodologie;
b) cartea de identitate;
c) certificatul de nastere si, daca este cazul, certificatul de casatorie;
d) hotararile judecatoresti/alte documente pentru persoana care si-a schimbat numele din diferite motive, daca este cazul;
e) actele de studii: diploma de absolvire in situatia candidatilor absolventi ai colegiilor universitare pedagogice de institutori, diploma de licenta/absolvire a studiilor universitare, foi matricole/suplimente de diploma;
f) documentul care atesta calitatea de membru al corpului national de experti in managementul educational;
g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular in invatamantul preuniversitar;
h) certificatul ultimului grad didactic obtinut sau diploma de doctor/adeverinta care atesta obtinerea titlului de doctor, dupa caz;
i) documente justificative privind indeplinirea conditiei prevazute la art. 3 alin. (7) din Metodologie;
j) adeverinta/adeverinte care atesta obtinerea calificativelor „Foarte bine“ in ultimii 4 ani scolari anteriori anului scolar in care se desfasoara concursul, lucrati efectiv la catedra in functii didactice sau in functii de conducere din unitati de invatamant/inspectorate scolare/casele corpului didactic/Palatul National al Copiilor/Ministerul Educatiei Nationale ori in functii de indrumare si control din inspectorate scolare/functii de specialitate specifice in Ministerul Educatiei Nationale, indiferent de perioada in care candidatul si-a desfasurat activitatea, corespunzatoare functiilor indeplinite in perioada respectiva;
k) adeverinta/adeverinte care atesta ca nu a fost sanctionat disciplinar in ultimul an scolar anterior anului desfasurarii concursului si nici in anul scolar in curs, in care a functionat sau functioneaza efectiv la catedra, indiferent de perioada in care si-a desfasurat activitatea si de functiile ocupate, functii didactice, de conducere din unitati de invatamant/inspectorate scolare/casele corpului didactic/Palatul National al Copiilor/Ministerul Educatiei Nationale sau decizia de constatare a radierii de drept a sanctiunii, daca este cazul;
l) cazier judiciar din care sa reiasa ca nu are antecedente penale;
m) certificat medical eliberat in temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Ordinului ministrului educatiei si cercetarii stiintifice si al ministrului sanatatii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical
necesar pentru incadrarea si mentinerea intr-o functie de conducere sau de indrumare si de control din invatamantul preuniversitar;
n) declaratie pe propria raspundere care sa ateste ca nu a avut statutul de „lucrator al Securitatii“ sau „colaborator al Securitatii“, conform modelului din anexa nr. 13 din Metodologie;
o) declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in una dintre situatiile de incompatibilitate prevazute la art. 3 alin. (12), art. 4 sau 5 din Metodologie;
p) dupa caz, binecuvantarea cultului emisa in vederea ocuparii prin concurs a functiei de director sau de director adjunct, in cazul liceelor si seminariilor teologice; documentul scris care atesta consultarea organizatiei judetene care reprezinta minoritatea respectiva in Parlamentul Romaniei sau, daca minoritatea nu are reprezentare parlamentara, documentul scris care atesta consultarea grupului parlamentar al minoritatilor nationale, in cazul unitatilor de invatamant cu predare intr-o limba a unei minoritati nationale; avizul consiliului de administratie al unitatii de invatamant, in cazul candidaturilor pentru ocuparea functiilor de director si de director adjunct din unitatile de invatamant care scolarizeaza exclusiv in invatamant profesional si tehnic si au o pondere majoritara a invatamantului dual; avizul eliberat de asociatiile/fundatiile/federatiile/ centrele/ planurile care gestioneaza pluralismul educational la nivel national, recunoscute de Comisia Nationala pentru Alternative Educationale, in cazul unitatilor de invatamant care scolarizeaza preponderent intr-o alternativa educationala;
q) curriculum vitae Europass, conform modelului elaborat prin Decizia nr. 2.241/2004/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 15 decembrie 2004 de instituire a unui cadru comunitar unic pentru transparenta calificarilor si competentelor (Europass), potrivit modelului prevazut in anexa nr. 2, la care se anexeaza documente doveditoare care sa sustina declaratiile din curriculum vitae, structurate in ordinea criteriilor din fisa de evaluare prevazuta in anexa nr. 3 din Metodologie;
r) scrisoarea/scrisorile de intentie in care candidatul prezinta cum apreciaza ca raspunde criteriilor de competenta, expertiza, profil personal si atributiilor functiei de director/director adjunct la unitatea/unitatile de invatamant pentru care candideaza;
s) oferta manageriala/ofertele manageriale pentru unitatea/ unitatile de invatamant pentru a caror functii de conducere candideaza, in plic sigilat;
t) declaratie pe propria raspundere privind veridicitatea continutului documentelor din dosarul de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexa nr. 9 din Metodologie;
u) opisul dosarului, in doua exemplare, in care este consemnat numarul total de pagini.

Sursa foto: http://www.businessdictionary.com/definition/manager.html

COMENTARII

COMENTEAZA SI TU



Ultimele comentarii
Felicitări oamenilor legii!
LOCUITORII DE LA BUCOV CREDETI CA NU STIAU CA TERENUL ESTE MAI JOS DECAT STRADA ,DE CE NU AU INALTAT CURTILE SI TEMELIA LA CASA TREBUIA SA AIVA U1 METRU DE LA DRUM , OARE AU FOST COMOZI ,CA DACA AU FACUT BARTAI CASELE BANUIESC CA AU AVUT SI BANI PTR CONSTRUCTII ?
Salutari din Iasi! Doamna, va spun in primul rand ca va stimez foarte mult, ca abia pot sa estimez dimensiunea incercarilor pe care le-ati traversat pana acum. Empatizez cu Dvs. pana peste poate, o data pentru ca imi aduc aminte de colegul meu Aurel, din scoala generala, cu o dizabilitate notabila, ce-i drept – de intelect, diferita de a lui Rares (oare am retinut bine?), o data pentru ca sunt parinte si inteleg participativ provocarea formarii unui om, o data pentru ca sotia mea se ocupa - ca si profesie - de integrarea copiilor mai greu integrabili (autism, add, adhd, Asperger, Down, tetraplegici) si oarecum cel mai abitir pentru ca eu fac proteze oculare pentru oameni care si-au pierdut, pe langa vedere, globul sau globii oculari cu totul. Imi dau seama cat de provocator a fost sa ridicati acest om pana la aceasta varsta ca sa-l faceti integrabil (inteleg ca este elev la Cuza, corect?). Aveti respectul meu profund pentru asta, eu personal nu sunt convins ca as fi putut duce o asemenea cruce. Permiteti-mi, va rog, sa va expun punctul meu de vedere, nu neaparat dezinteresat, rezonez foarte mult cu situatia Dvs., ci mai degraba, extern: In primul rand, indiferent de dizabilitatea fiului Dvs., societatea in care doriti Dvs. sa-l integrati (si va aplaud pentru asta, fara sa vreau stiu ce se intampla in scolile speciale) este societatea oamenilor fara dizabilitati. Acum.. e posibil sa ma insel, sau sa nu-mi mai aduc aminte precis, au trecut si peste mine cativa ani de cand am terminat liceul, dar.. este nefiresc pentru un adolescent sa fie insotit de mama sa la scoala. Imi imaginez ca Dvs. considerati imperios necesar acest aspect pentru evolutia fiului Dvs., insa, corectati-ma daca gresesc, oare nu se simte umilitor? Eu intram in pamant cand venea cineva sa ma ia de la liceu, era, pentru mine, desconsiderarea suprema a puterii masculului feroce inspre care accedeam si afirmam eu ca ma transform. Bun, acest lucru pur si simplu nu e posibil in cazul fiului Dvs., va trebui sa-l preluati mereu de la scoala, dar va rog sa pastrati in minte - cand vreti sa va insotiti fiul in viata sa sociala, pentru ca, la acel moment, viata sociala este in sala de curs – va rog sa retineti si umilinta pe care o resimtim noi, ca si tineri masculi fortosi (cel putin noi asa ne vedem, va asigur, chiar daca ne cizelam “superputerile” abia dupa facultate). Pe nesimtite, nevoia sa de aparteneta intr-un grup de oameni fara dizabilitati a inceput sa se simta la varsta asta, iar integrarea sa, cu siguranta, a inceput, independent de Dvs. Nevoia de trib a omului este o chestiune ancestrala si onest va spun ca e una benefica si foarte mobilizatoare, in special la baieti. Apoi, fortuit, Rares este in acest moment cvasidependent de prezenta Dvs. – inteleg asta. Si, va place sau nu, aveti dreptate, va fi mereu cvasidependent de cineva. Va intreb, oare nu e momentul sa-i permiteti sa-si dezvolte niste mecanisme sanatoase si asumate de dependenta fata de lumea inconjuratoare in care se va dezvolta pana la final? Nici mie nu-mi convine efemeritatea mea, insa trebuie sa le acceptam si sa le lasam, sa le formam chiar puilor nostri de om uneltele necesare pentru adaptare la lumea in care vor creste ei. Din cate afirma postvorbitoarea Dvs. in acest interviu, (presupun ca este Directorul colegiului), Rares este un elev performant. Aveti incredere in el ca se va descurca pe cont propriu – este, poate, cel mai insemnat combustibil pe care il poate primi un tanar de la parinti la acea varsta, cu mult mai insemnat decat prezenta sau banii. Pentru mine, acel “am incredere in tine ca poti sa zbori cu aripile tale” sigur a fost. Credeti in forta lui de izbanda, viata e lunga si trebuie sa termine singur opera umana pe care ati inceput-o Dvs. Nu va ascund, coincidenta face ca am cunoscut-o pe diriginta lui Rares, cu 14-15 ani in urma, cand eram vicepresedinte in forumul judetean al elevilor, organizatie care a prins grai, in mare parte, gratie implicarii sale in educatia noastra si mentoratului novicilor aidoma mie. Nu-mi vine in minte un dascal mai iscusit, tin minte ca o asociam, inca de atunci, lui Sidney Poitiers din “To Sir, with love”. A fost profesorul care a trezit in mine interesul pentru exprimare, pentru libertate, omul care m-a facut sa constientizez ca nu sunt doar nr. matricol 4207, ca am forta sa devin ce vreau eu. Imi dau seama ca sunteti foarte implicata emotional, nici nu ati avea cum sa nu fiti, insa, din punctul meu de vedere, nu gasesc un profesionist mai potrivit si mai dedicat pentru situatia actuala. Imi aduc aminte si de momentele in care ma punea sa redactez de 5 ori un material pentru un proiect, pentru ca “nu are substanta / nu e nimic inedit / ai folosit limbaj de lemn, etc.”, dar, mai cu seama, imi amintesc ca nimic nu era mai presus pentru domnia sa decat interesul elevului. A fost motorul care pe mine m-a facut adultul de care, cu smerenie, va spun ca are o voce care se aude. Va marturisesc ca nu am nici un interes in a va supara, iar de judecat – nici nu indraznesc, pur si simplu nu sunt capabil. Va spun insa, parerea unui om de la mare distanta – temporala / geografica / conjuncturala: indiferent de cadrele legale, care va pot fi potrivite sau potrivnice, e momentul sa-I permiteti lui Rares sa zboare, fara Dvs., oricat de greu si de dureros ar fi.
Se stie in cadrul institutiei, de către toti, atat elevi cat si profesori ca la clasa s, au facut cu drag eforturi sustinute sa poata fi integrat frumos copilul. Mamei i s.a permis accesul in clasa,timp de peste 1 an, pana cand se pare ca a inceput sa isi asume prerogative pe care nu le avea, sa intervina in relațiile dintre elevii clasei, să spună ca x sau y metoda de predare ii pare nu se stie cum, ca mai bine profesorul x sau elevul y sa fie in felul z. Etc. Lucruri care nu mai aveau nimic in comun cu scopul prezentei dansei acolo. Elevii s.au revoltat, parintii lor au solicitat ca doamna sa nu mai stea in clasa in ore,avand in vedere ca toti copiii din clasa si.au aratat deschiderea si disponibilitatea sa il ajute pe elev sa aiba notite luate, corect scrise, inregistrate, după caz. Dirigintele clasei s.a implicat cum putin probabil ca poate un alt profesor sa o faca mai bine, tot ce se poate doar sa ii fie bine copilului. Sa aiba sansa ,in ciuda handicapului,sa traiasca intr.un colectiv de tineri de varsta lui. Sa i se dea acces,in masura în care se putea, la normalitatea varstei,la un grad necesar de independenta. Din păcate aici pare sa fie o chestiune de orgoliu. Exista in liceu un caz similar - elev nevăzător- adus de tata la școală. Nicio problema acolo. Oare cum se poate? Ce urât cum in loc sa fie apreciate lucrurile de mare dedicare sufleteasca pe care unii prof.le fac, se prefera deturnarea realității in numele "senzaționalului" ieftin.
trist, dar adevarat!
Curs valutar
EUR Euro 4.6552 0.0013
USD Dolarul SUA 3.7813 -0.0054
GBP Lira sterlina 5.2837 0.0230
CHF Francul elvetian 4.0473 0.0096
XAU Gramul de aur 161.6184 0.4821