În perioada 6 - 17 iulie 2020 programul de lucru cu publicul la compartimentele Registratură, Biroul de Informare și Relații Publice și Biroul Persoane Juridice ale Judecătoriei Ploiești se suspendă, iar programările deja efectuate pentru această perioadă se anulează, au anunțat reprezentanții Judecătoriei Ploiești.
comunicatul emis de instanță:
Ca urmare a confirmării infectării cu virusul COVID-19 a doi angajați ai Judecătoriei Ploiești. prin Decizia nr. 30/03.07.2020 a Președintelui Judecătoriei Ploiești s-au dispus următoarele măsuri suplimentare de protecție în scopul prevenirii infectării și răspândirii virusului COVID-19 și pentru buna desfășurare a activității instanței:
1. In perioada 6-17 iulie 2020 se suspendă programul de lucru cu publicul la compartimentele Registratură (depunere înscrisuri și înregistrare cereri de chemare în judecată). Biroul de Informare și Relații Publice și Biroul Persoane Juridice.
2. Pentru perioada 6-17 iulie 2020 toate programările efectuate la aceste compartimente se anulează.
3. In această perioadă compartimentele în cauză continuă să primească și să rezolve solicitările formulate de justițiabili și de reprezentanții lor prin poștă electronică, fax sau telefonic, precum și, pentru persoanele pentru care aceste mijloace nu sunt disponibile, prin poștă, în formă scrisă.
4. Comunicarea către justițiabili sau reprezentanții lor a oricăror înscrisuri, fotocopii, certificate etc. se face în modalitățile prevăzute la alin. 2.
5. Pentru a veni în sprijinul justițiabililor care nu au acces la mijloacele de comunicare electronică ori la serviciile poștale, se păstrează cutia poștală special destinată pentru depunerea corespondenței/înscrisurilor de către justițiabili. poziționată la intrarea în instituție, sub paza personalului din cadrul Inspectoratului Județean de Jandarmi Prahova. Personalul din compartimentul Registratură va prelua înscrisurile depuse în cutia poștală la un interval de 60 de minute, între orele 8.00 și 15.00.
6. Cererile privind solicitarea de informații de interes public, conform Legii nr. 544/2001, vor fi formulate exclusiv prin e-mail, fax ori telefonic, datele de contact fiind disponibile pe portalul Judecătoriei Ploiești.
7. Se mențin în continuare măsurile dispuse prin Deciziile nr. 27 și 30 ale Președintelui Curții de Apel Ploiești și Decizia nr. 24 a Președintelui Judecătoriei Ploiești, în măsura în care nu contravin celor stabilite prin prezenta decizie.
foto Facebook