Poșta Română asigură clienții că trimiterile extracomunitare se păstrează în oficii până la 30 de zile

25 Mar 2020 18:43
Poșta Română asigură clienții că trimiterile extracomunitare  se păstrează în oficii până la 30 de zile
Compania Națională Poșta Română amintește tuturor clienților care, în perioada stării de urgență, au de ridicat trimiteri de la oficiile poștale, că termenul de păstrare a acestora este de 10 zile pentru trimiterile intracomunitare și de 30 de zile pentru cele extracomunitare.
Compania se află în discuții cu partenerii instituționali pentru a prelungi termenele de păstrare a trimiterilor în subunitățile poștale sau pentru a găsi soluții de a le distribui direct clienților și a evita, astfel, deplasarea acestora, pentru siguranța lor și a angajaților.
Încă de la începutul situației create de pandemia cu Coronavirus, Poșta Română s-a adaptat și a încercat, zilnic, să găsească soluții pentru a veni în sprijinul clienților. Compania a reușit, astfel, să limiteze interacțiunea acestora cu salariații poștali, iar aceștia să fie cât mai puțin expuși riscului de îmbolnăvire.
În plus, Poșta Română a venit cu o serie de măsuri pentru a limita timpul petrecut în subunitățile poștale și a recomandat clienților ca, în interior, să nu se afle mai mult de două persoane la ghișeu, în timp ce restul clienților au fost rugați să aștepte în afara oficiului poștal. De asemenea, pentru a preveni și a limita eventuala răspândire a virusului COVID-19, compania a recomandat ca distanța dintre persoane să fie limitată la 2 metri.
"Suntem mai mult decât oricând aproape de clienții și angajații noștri, în această perioadă dificilă. Siguranța și sănătatea acestora este pe primul loc pentru noi. Așa cum ne-am luat angajamentul, ne adaptăm la evoluția situației pentru a găsi soluții să depășim cu bine această perioadă. Încercăm să identificăm soluții de a reduce, pe cât posibil, contactul direct între oameni și, în același timp, să menținem funcționarea optimă a serviciilor companiei", a declarat Horia Grigorescu, Directorul General al Poștei Române.
Precizăm că Poșta Română depune toate eforturile pentru a-și continua activitatea economică, în beneficiul clienților. Aceștia au la dispoziție atât serviciile de coletărie clasică, cât și serviciile de curierat rapid (Prioripost), iar oficiile poștale au program de lucru în intervalul orar 10.00 " 18.00.

Compartiment Comunicare

COMENTARII

COMENTEAZA SI TU



Ultimele comentarii
Sunt curios după ce criterii au fost selectate aceste echipe?! Sunt atâtea cluburi, asociații, mult prea bune, cu copii talentați, cu rezultate la campionate județene, însă nu apar în lista celor care sunt enumerate. De ce, oare??? Încă o data: după ce criterii au fost selectate echipele ??
Bună dimineața,as dori să îmi spuneți când începe cursul,cum se poate plăti și când se țin cursurile,dimineața s-au după amiază.
Avem 50 de solicitări pe strada Busuiocului în comuna Dumbrava și Mega construct nici habar de grija nu au am făcut 10 drumuri la Balotesti în zadar. Va rog din suflet trebuie sa existe o posibiltatea și pentru noi.
Foarte bine, asa trebuie în toate școlile! Extrem de util, nu mai vede "toata" lumea notele din cancelarie.....
Sper,și doresc că Ploiești-ul să cunoască o reală dezvoltare, in timpul acestei guvernări. Trebuie,să cunoaștem odată bunăstarea așteptată de peste 33 de ani!! Doamne, ajută-ne!!!
Curs valutar
EUR Euro 4.9767 -0.0001
USD Dolarul SUA 4.5780 0.0075
GBP Lira sterlina 5.8200 0.0121
CHF Francul elvetian 5.2672 0.0041
XAU Gramul de aur 298.0198 0.5677