Vezi aici cât costă intrarea la muzeele din Prahova, dar și tarifele pentru celelalte servicii prestate de muzeele respective

20 Feb 2018 17:43
Vezi aici cât costă intrarea la muzeele din Prahova, dar și tarifele pentru celelalte servicii prestate de muzeele respective
Consiliul Județean Prahova a aprobat recent taxele pentru activităţile prestate de Muzeul Județean de Istorie și Arheologie Prahova, Muzeul Județean de Științele Naturii Prahova, Muzeul Județean de Artă Prahova ,,Ion Ionescu Quintus” și Centrul Județean de Cultură Prahova. Vorbim atât despre prețul unui billet de intrare la muzeu, cât și despre alte taxe cum ar fi cele de filmare sau de participare la ateliere. Iată mai jos lista cu noile tarife practicate de muzeele din Prahova:
1. Pentru muzeele:
- Muzeul Județean de Istorie și Arheologie Prahova, Ploiești;
- Muzeul Ceasului “Nicolae Simache” Ploiești:
o taxă de vizitare - 8 lei/vizitator
 8 lei / vizitator indiviual sau în grup - adulți;
 2 lei/vizitator individual sau în grup – copii, elevi,studenți;
 4 lei / vizitator indiviual sau în grup – pensionari, eroi ai revoluției;
o taxă de ghidaj:
 10 lei – la solicitarea vizitatorilor individuali;
o Taxă pentru parteneriat educațional-școlar:
 4 lei/elev/modul – la sediul muzeului;
 5 lei/elev/modul –la sediul beneficiarului ;
o Taxă pentru ateliere de creație/lucru
 10 lei/copil/zi
2. Pentru muzeele:
- Muzeul memorial “Nichita Stănescu” Ploiești;
- Muzeul memorial “Paul Constantinescu” Ploiești;
- Muzeul “Casa de târgoveț din sec.XVIII-XIX” Ploiești;
- Muzeul “I L Caragiale” Ploiești;
- Muzeul memorial “Constantin și Ion Stere ” Bucov;
- Muzeul “Casa Domnească” Brebu;
- Muzeul “Conacul Bellu” Urlați;
- Muzeul „Foișorul Conacul Bellu” Urlați;
- Muzeul memorial “Cezar Petrescu ” Bușteni;
- Muzeul “Crama 1777 ” Valea Călugărească;
- Muzeul sătesc Sângeru;
- Muzeul Conacul “Pană Filipescu” Filipeștii de Târg;
o taxă de vizitare - 8 lei/ vizitator:
 8 lei / vizitator indiviual sau în grup - adulți;
 2 lei/vizitator individual sau în grup – copii, elevi,studenți;
 4 lei / vizitator indiviual sau în grup – pensionari, eroi ai revoluției;
o taxă de ghidaj:
 5 lei – la solicitarea vizitatorilor individuali;

o Taxă pentru parteneriat educațional-școlar:
 3 lei/elev/modul – la sediul muzeului;
 5 lei/elev/modul –la sediul beneficiarului ;
o Taxă pentru ateliere de creație/lucru
 6 lei/copil/zi
3. Pentru muzeele:
- Complexul muzeal ”Nicolae Iorga” Vălenii de Munte (Muzeul memorial “Nicolae Iorga”,
Muzeul etnografic al Văii Teleajenului, Muzeul de artă religioasă):
o taxă de vizitare - 16 lei/ vizitator:
(*două muzee -8 lei x 2 = 16 lei vizitator ; gratuit al 3-lea muzeu)
 16 lei / vizitator indiviual sau în grup - adulți;
 4 lei/vizitator individual sau în grup – copii, elevi,studenți;
 8 lei / vizitator indiviual sau în grup – pensionari, eroi ai revoluției;
o taxă de ghidaj:
 5 lei – la solicitarea vizitatorilor individuali;
o Taxă pentru parteneriat educațional-școlar:
 3 lei/elev/modul – la sediul muzeului;
 5 lei/elev/modul –la sediul beneficiarului ;
o Taxă pentru ateliere de creație/lucru:
 6 lei/copil/zi
4. Alte taxe – percepute în toate muzeele subordonate:
o taxă de studiu în biblioteca documentară:
 5 lei/oră;
 Xerox : 0,5 lei/pagA4; 1 leu/pag.A3;
o taxă documentare – patrimoniul muzeal:
 20 lei/oră;
o taxă fotografiere – în expoziții:
 25 lei/piesă;
 50 lei/ sală;
o taxă filmare – în expoziții:
 100 lei/oră – ziua;
 200 lei/oră – noaptea;
o taxă evenimente :
 50 lei/ora – sala mică - la sediul central al Muzeului județean de istorie și arheologie
Prahova, str. Toma Caragiu, nr 10;
 100 lei/oră –sala mare - la sediul central al Muzeului județean de istorie și arheologie
Prahova, str. Toma Caragiu, nr 10;
 50 lei/oră –sala- la sediul celorlalte muzee subordonate;
 150 lei – fotografiere evenimente - la sediul central al Muzeului județean de istorie și
arheologie Prahova, str. Toma Caragiu, nr 10;
 100 lei – fotografiere evenimente - la sediul celorlalte muzee subordonate.
4. pentru Muzeul Județean de Științele Naturii Prahova
Sectia Muzeul “Omului” Ploiesti:
Taxă de vizitare
8 lei/pers. individual;
6 lei/pers. pentru grupuri organizate (minim 10 persoane), pretul include si ghidajul;
6 lei/pers. pentru pensionari, student, militari;
Taxă pentru lecţii din cadrul parteneriatelor scolare
5 lei/copil pentru participarea la lectii si alte activitati didactice si educative organizate de muzeu;
6 lei/pers. pentru participare la cercurile pedagogice organizate in muzeu;
70 lei pentru realizarea de caiet prezentare lectii + CD foto (la cel putin 5 lecţii şi la solicitarea
cadrelor didactice in cadrul programului Vreau să stiu)
Taxă foto/video
5 lei/pers. pentru fotografierea exponatelor;
100 lei/pers. pentru fotografieri profesionale in scop privat a exponatelor;
50 lei/ora pentru filmari profesionale in scop privat a exponatelor
Sectia “Acvariu” Ploiesti:
Taxă de vizitare
3 lei/pers individual
2 lei/pers. pentru grupuri organizate (minim 10 persoane);
Secţia Gradina Botanică Bucov
Taxă de vizitare
4 lei/pers
Secţiile din Judeţ:
 Secţia Muzeul Văi Teleajen
 Secţia Muzeul "Rezervaţiei Bucegi" Sinaia
 Secţia Muzeul "Flori de mină" Cheia
 Secţia Muzeul Francisc Rainer Cheia
 Muzeul Sării Slănic
Taxă de vizitare
3 lei/pers individual
2 lei/pers. pentru grupuri organizate (minim 10 persoane);
Taxă foto/video
5 lei/pers. pentru fotografierea exponatelor;
100 lei/pers. pentru fotografieri profesionale în scop privat a exponatelor;
50 lei/ora pentru filmari profesionale în scop privat a exponatelor


5. pentru Muzeul Județean de Artă Prahova ,,Ion Ionescu Quintus”
Taxa Vizitare standard-adult
1. Vizitare grup –adult
8 lei/persoană
4 lei/persoană
2. Vizitare individual/ grup-pensionari pe bază de „cupon de pensie” 2 lei/persoană
3. Vizitare elev, student-cursuri la învăţământ de zi (pe baza carnetului care atestă
frecventarea unei forme de învăţământ acreditate), inclusiv pentru grupurile organizate
formate din aceste categorii de vizitatori.
2 lei/persoană
4. Taxa ghidaj individual/grup
- în limba română
- în limbă străină
20 lei
30 lei
5. Taxa de fotografiere amatori (pentru uz personal, fără trepied şi fără blitz) 50 lei/persoană
6. Taxa de fotografiere profesionişti prin contract
7. Taxă filmare amatori (pentru uz personal) 50 lei/persoană
8. Taxă filmare profesionişti prin contract
9. Închiriere spaţiu pentru organizarea unor evenimente private de către persoane fizice
(pentru uz personal) în holul Muzeului de Artă Ploieşti şi în Sala cu pianul - maxim 17
persoane
260 lei/oră
10. Lecţii de educaţie plastică desfăşurate în cadrul parteneriatelor încheiate cu structuri
(grupe/clase de preșcolari/elevi) din cadrul unităţilor de învăţământ – la sediul muzeului
4 lei/persoană
11. Lecţii de educaţie plastică desfăşurate în cadrul parteneriatelor încheiate cu
structuri(grupe/clase de preșcolari/elevi) din cadrul unităților de învăţământ – la sediul
instituţiei de învăţământ
5 lei/persoană
13. Lecţii de educaţie plastică adresate copiilor cu vârsta de peste 6 ani în cadrul
programului „Vacanţa la muzeu” desfăşurat în perioada de vară la sediul muzeului
20 lei/
săptămână/cop
il
14. Ateliere de creație și activități de pedagogie muzeală desfășurate în cadrul unor contracte
încheiate cu unitățile de învățământ pe perioada anului școlar (4 ședințe/lună) - la sediul
instituţiei de învăţământ
3 lei/
ședință/copil
15. Prelegeri însoțite de proiecții video 4 lei/persoană
16. Închiriere sală pentru organizare de festivități si evenimente social-culturale și/sau
educative cu persoane juridice de drept public
250 lei/ oră
17. Alte evenimente cu specific diferit prin contract

6. pentru Centrului Județean de Cultură Prahova

1. Taxele practicate în cadrul Şcolii Populare de Arte
Cursuri desfăşurate la sediu
- Pian 70 lei/persoana/luna
- Pictură 60 lei/persoana/luna
- Actorie 40 lei/persoana/luna
- Artă fotografică 45 lei/persoana/luna
- Balet - dans modern 60 lei/persoana/luna
- Artă şi îndemânare 35 lei/persoana/luna
- Canto-muzică uşoară 80 lei/persoana/luna
- Canto muzică populară 70 lei/persoana/luna
- Canto classic 80 lei/persoana/luna
- Chitară 70 lei/persoana/luna
- Vioară 70 lei/persoana/luna
- Orgă – acordeon 70 lei/persoana/luna
- Atelier de creaţie 35 lei/persoana/luna
- Engleză – copii 45 lei/persoana/luna
- Engleză- adulţi 60 lei/persoana/luna
- Gimnastică ritmică 60 lei/persoana/luna
2 Cursuri desfăşurate în judeţ :
- Canto muzică populară – Măneciu 40 Lei/persoană/ lună
- Pian – Măneciu 40 Lei/persoană/ lună
- Canto muzică populară - Drajna 40 Lei/persoană/ lună
- Dansuri populare –Vărbilău, Cocorăștii Mislii 30 Lei/persoană/ lună
- Dansuri populare – Slănic, Cocorăștii Mislii, Măneşti 20 Lei/persoană/ lună
- Orgă-acordeon – Câmpina,Comarnic,Sinaia 40 Lei/persoană/ lună
- Origami – grădiniţa 35 Lei/persoană/ lună

COMENTARII

COMENTEAZA SI TU



Ultimele comentarii
LOCUITORII DE LA BUCOV CREDETI CA NU STIAU CA TERENUL ESTE MAI JOS DECAT STRADA ,DE CE NU AU INALTAT CURTILE SI TEMELIA LA CASA TREBUIA SA AIVA U1 METRU DE LA DRUM , OARE AU FOST COMOZI ,CA DACA AU FACUT BARTAI CASELE BANUIESC CA AU AVUT SI BANI PTR CONSTRUCTII ?
Salutari din Iasi! Doamna, va spun in primul rand ca va stimez foarte mult, ca abia pot sa estimez dimensiunea incercarilor pe care le-ati traversat pana acum. Empatizez cu Dvs. pana peste poate, o data pentru ca imi aduc aminte de colegul meu Aurel, din scoala generala, cu o dizabilitate notabila, ce-i drept – de intelect, diferita de a lui Rares (oare am retinut bine?), o data pentru ca sunt parinte si inteleg participativ provocarea formarii unui om, o data pentru ca sotia mea se ocupa - ca si profesie - de integrarea copiilor mai greu integrabili (autism, add, adhd, Asperger, Down, tetraplegici) si oarecum cel mai abitir pentru ca eu fac proteze oculare pentru oameni care si-au pierdut, pe langa vedere, globul sau globii oculari cu totul. Imi dau seama cat de provocator a fost sa ridicati acest om pana la aceasta varsta ca sa-l faceti integrabil (inteleg ca este elev la Cuza, corect?). Aveti respectul meu profund pentru asta, eu personal nu sunt convins ca as fi putut duce o asemenea cruce. Permiteti-mi, va rog, sa va expun punctul meu de vedere, nu neaparat dezinteresat, rezonez foarte mult cu situatia Dvs., ci mai degraba, extern: In primul rand, indiferent de dizabilitatea fiului Dvs., societatea in care doriti Dvs. sa-l integrati (si va aplaud pentru asta, fara sa vreau stiu ce se intampla in scolile speciale) este societatea oamenilor fara dizabilitati. Acum.. e posibil sa ma insel, sau sa nu-mi mai aduc aminte precis, au trecut si peste mine cativa ani de cand am terminat liceul, dar.. este nefiresc pentru un adolescent sa fie insotit de mama sa la scoala. Imi imaginez ca Dvs. considerati imperios necesar acest aspect pentru evolutia fiului Dvs., insa, corectati-ma daca gresesc, oare nu se simte umilitor? Eu intram in pamant cand venea cineva sa ma ia de la liceu, era, pentru mine, desconsiderarea suprema a puterii masculului feroce inspre care accedeam si afirmam eu ca ma transform. Bun, acest lucru pur si simplu nu e posibil in cazul fiului Dvs., va trebui sa-l preluati mereu de la scoala, dar va rog sa pastrati in minte - cand vreti sa va insotiti fiul in viata sa sociala, pentru ca, la acel moment, viata sociala este in sala de curs – va rog sa retineti si umilinta pe care o resimtim noi, ca si tineri masculi fortosi (cel putin noi asa ne vedem, va asigur, chiar daca ne cizelam “superputerile” abia dupa facultate). Pe nesimtite, nevoia sa de aparteneta intr-un grup de oameni fara dizabilitati a inceput sa se simta la varsta asta, iar integrarea sa, cu siguranta, a inceput, independent de Dvs. Nevoia de trib a omului este o chestiune ancestrala si onest va spun ca e una benefica si foarte mobilizatoare, in special la baieti. Apoi, fortuit, Rares este in acest moment cvasidependent de prezenta Dvs. – inteleg asta. Si, va place sau nu, aveti dreptate, va fi mereu cvasidependent de cineva. Va intreb, oare nu e momentul sa-i permiteti sa-si dezvolte niste mecanisme sanatoase si asumate de dependenta fata de lumea inconjuratoare in care se va dezvolta pana la final? Nici mie nu-mi convine efemeritatea mea, insa trebuie sa le acceptam si sa le lasam, sa le formam chiar puilor nostri de om uneltele necesare pentru adaptare la lumea in care vor creste ei. Din cate afirma postvorbitoarea Dvs. in acest interviu, (presupun ca este Directorul colegiului), Rares este un elev performant. Aveti incredere in el ca se va descurca pe cont propriu – este, poate, cel mai insemnat combustibil pe care il poate primi un tanar de la parinti la acea varsta, cu mult mai insemnat decat prezenta sau banii. Pentru mine, acel “am incredere in tine ca poti sa zbori cu aripile tale” sigur a fost. Credeti in forta lui de izbanda, viata e lunga si trebuie sa termine singur opera umana pe care ati inceput-o Dvs. Nu va ascund, coincidenta face ca am cunoscut-o pe diriginta lui Rares, cu 14-15 ani in urma, cand eram vicepresedinte in forumul judetean al elevilor, organizatie care a prins grai, in mare parte, gratie implicarii sale in educatia noastra si mentoratului novicilor aidoma mie. Nu-mi vine in minte un dascal mai iscusit, tin minte ca o asociam, inca de atunci, lui Sidney Poitiers din “To Sir, with love”. A fost profesorul care a trezit in mine interesul pentru exprimare, pentru libertate, omul care m-a facut sa constientizez ca nu sunt doar nr. matricol 4207, ca am forta sa devin ce vreau eu. Imi dau seama ca sunteti foarte implicata emotional, nici nu ati avea cum sa nu fiti, insa, din punctul meu de vedere, nu gasesc un profesionist mai potrivit si mai dedicat pentru situatia actuala. Imi aduc aminte si de momentele in care ma punea sa redactez de 5 ori un material pentru un proiect, pentru ca “nu are substanta / nu e nimic inedit / ai folosit limbaj de lemn, etc.”, dar, mai cu seama, imi amintesc ca nimic nu era mai presus pentru domnia sa decat interesul elevului. A fost motorul care pe mine m-a facut adultul de care, cu smerenie, va spun ca are o voce care se aude. Va marturisesc ca nu am nici un interes in a va supara, iar de judecat – nici nu indraznesc, pur si simplu nu sunt capabil. Va spun insa, parerea unui om de la mare distanta – temporala / geografica / conjuncturala: indiferent de cadrele legale, care va pot fi potrivite sau potrivnice, e momentul sa-I permiteti lui Rares sa zboare, fara Dvs., oricat de greu si de dureros ar fi.
Se stie in cadrul institutiei, de către toti, atat elevi cat si profesori ca la clasa s, au facut cu drag eforturi sustinute sa poata fi integrat frumos copilul. Mamei i s.a permis accesul in clasa,timp de peste 1 an, pana cand se pare ca a inceput sa isi asume prerogative pe care nu le avea, sa intervina in relațiile dintre elevii clasei, să spună ca x sau y metoda de predare ii pare nu se stie cum, ca mai bine profesorul x sau elevul y sa fie in felul z. Etc. Lucruri care nu mai aveau nimic in comun cu scopul prezentei dansei acolo. Elevii s.au revoltat, parintii lor au solicitat ca doamna sa nu mai stea in clasa in ore,avand in vedere ca toti copiii din clasa si.au aratat deschiderea si disponibilitatea sa il ajute pe elev sa aiba notite luate, corect scrise, inregistrate, după caz. Dirigintele clasei s.a implicat cum putin probabil ca poate un alt profesor sa o faca mai bine, tot ce se poate doar sa ii fie bine copilului. Sa aiba sansa ,in ciuda handicapului,sa traiasca intr.un colectiv de tineri de varsta lui. Sa i se dea acces,in masura în care se putea, la normalitatea varstei,la un grad necesar de independenta. Din păcate aici pare sa fie o chestiune de orgoliu. Exista in liceu un caz similar - elev nevăzător- adus de tata la școală. Nicio problema acolo. Oare cum se poate? Ce urât cum in loc sa fie apreciate lucrurile de mare dedicare sufleteasca pe care unii prof.le fac, se prefera deturnarea realității in numele "senzaționalului" ieftin.
trist, dar adevarat!
Feicitari, baieti!
Curs valutar
EUR Euro 4.6623 0.0014
USD Dolarul SUA 3.7780 0.0250
GBP Lira sterlina 5.2861 0.0231
CHF Francul elvetian 4.0408 -0.0063
XAU Gramul de aur 162.4854 -0.1985