Anunt licitatie publica pentru inchirierea unui cabinet medical – medicină de familie amplasat in locatia Dispensarului Uman Buda, comuna Râfov

31 Jan 2023 13:46
Anunt licitatie publica pentru inchirierea unui cabinet medical – medicină de familie amplasat in locatia Dispensarului Uman Buda, comuna Râfov


1. Informatii generale privind autoritatea contractanta:
Comuna Râfov cu sediul în sat Moara Domnească, str. Principală, nr.55, județul Prahova, tel.: 0244.478.416, fax 0244.478.589, e-mail: rafov@ph.e-adm.ro, cod fiscal 2845559.

2. Informatii generale privind obiectul inchirierii:
Spațiu cu destinatia cabinet medical - medicină de familie, ce aparține domeniului privat al comunei Râfov, situat în incinta Dispensarului Uman Buda, din satul Buda, str. Principală, nr. 338, comuna Râfov, judetul Prahova, nr. cadastral 20387, în suprafață utilă de 26,88 mp și cotă parte din spațiile comune – 14,00 mp.
Închirierea se face conform caietului de sarcini, O.U.G. 57/2019 și HCL Comuna Râfov nr. 121/23.12.2022.

3. Informații privind documentatia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini
3.1. Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar din documentatia de atribuire: prin solicitarea scrisă, de la sediul Comunei Râfov
3.2. Denumirea si datele de contact ale autoritatii contractante de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Registratura Comunei Râfov, sat Moara Domnească, Strada Principală, nr. 55, județul Prahova
3.3. Costul si conditiile de plata pentru obtinerea documentatiei: 20 lei/exemplar, care se
achită în numerar la Casieria Comunei Râfov.
3.4. Data limita pentru solicitarea clarificarilor: 20.02.2023 ora 11:00

4. Informatii privind ofertele:
4.1. Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2023 ora 10:00
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Oferta va fi depusă la Registratura Comunei Râfov, sat Moara Domnească, strada Principală, nr. 55, județul Prahova
4.3. Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: un exemplar.

5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 01.03.2023, ora 11.00, la sediul Comunei Râfov, sat Moara Domnească, strada Principală, nr. 55, județul Prahova.

6. Instanta competenta in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei:
Secția de contencios administrativ a Tribunalului Prahova, Ploiești, strada Gheorghe Doja nr.42, județul Prahova, telefon 0244/544.781, fax 0244/ 544.781, e-mail: tb-prahova-reg@just.ro.

COMENTARII

COMENTEAZA SI TU



Ultimele comentarii
Sunt curios după ce criterii au fost selectate aceste echipe?! Sunt atâtea cluburi, asociații, mult prea bune, cu copii talentați, cu rezultate la campionate județene, însă nu apar în lista celor care sunt enumerate. De ce, oare??? Încă o data: după ce criterii au fost selectate echipele ??
Bună dimineața,as dori să îmi spuneți când începe cursul,cum se poate plăti și când se țin cursurile,dimineața s-au după amiază.
Avem 50 de solicitări pe strada Busuiocului în comuna Dumbrava și Mega construct nici habar de grija nu au am făcut 10 drumuri la Balotesti în zadar. Va rog din suflet trebuie sa existe o posibiltatea și pentru noi.
Foarte bine, asa trebuie în toate școlile! Extrem de util, nu mai vede "toata" lumea notele din cancelarie.....
Sper,și doresc că Ploiești-ul să cunoască o reală dezvoltare, in timpul acestei guvernări. Trebuie,să cunoaștem odată bunăstarea așteptată de peste 33 de ani!! Doamne, ajută-ne!!!
Curs valutar
EUR Euro 4.9767 -0.0001
USD Dolarul SUA 4.5780 0.0075
GBP Lira sterlina 5.8200 0.0121
CHF Francul elvetian 5.2672 0.0041
XAU Gramul de aur 298.0198 0.5677