COMUNICAT DE PRESA: Primăria municipiului Ploiești, prin Serviciul Public Local Comunitar de Evidență a
Persoanelor Ploiești, aduce la cunoștința cetățenilor că a adaptat programul de lucru cu publicul,
în scopul asigurării cadrului necesar desfășurării în condiții optime a procesului electoral privind
alegerile pentru Președintele României din anul 2019, astfel încât să rezolve, operativ, solicitările
privind eliberarea documentelor de identitate și de stare civilă, în perioada premergătoare primului
tur de scrutin, după cum urmează:
SERVICIUL STARE CIVILĂ
09 noiembrie 2019
900 - 1300 - doar eliberarea certficatelor de stare civilă duplicate necesare întocmirii actelor
de identitate pentru exercitarea dreptului la vot
900 - 1200 - înregistrări decese
Oficiere căsătorii conform programărilor efectuate.
10 noiembrie 2019
900-1300 - doar eliberarea certficatelor de stare civilă duplicate necesare întocmirii actelor
de identitate pentru exercitarea dreptului la vot.
Oficiere căsătorii conform programărilor efectuate.
SERVICIUL EVIDENȚĂ INFORMATIZATĂ A PERSOANELOR
09 noiembrie 2019 800 - 1600
10 noiembrie 2019 700 - 2100
Pentru eliberarea unui nou act de identitate (carte de identitate sau carte de identitate
provizorie), ca urmare a expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, deteriorării sau
distrugerii actului de identitate, cartea de identitate se întocmește și se eliberează pe baza cererii scrise
a persoanei și a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, datei de naștere, statutului
civil, cetățeniei române și a domiciliului.
În cazurile în care nu pot fi prezentate anumite documente, respectiv certificate de stare civilă
sau dovezi cu privire la domiciliu, se va elibera carte de identitate provizorie, caz în care se vor depune
și trei fotografii de ¾ cm.
Pentru persoanele netransportabile sau internate în unități sanitare ori de ocrotire socială - stare
dovedită în baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie - Serviciul Public Local
Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești organizează activități de preluare a imaginii (cameră
mobilă) și de primire a documentelor necesare eliberării actului de identitate, atât în Ploiești cât și în
comunele arondate, în funcție de solicitări și conform programărilor.
Totodată, menționăm că toate documentele depuse în săptămana 04 -10 noiembrie 2019
vor fi eliberate în zilele de 8, 9 și 10 noiembrie 2019.
Facem mențiunea că vor fi soluționate, cu celeritate, cererile persoanelor care nu posedă act
de identitate sau acesta are termenul de valabilitate expirat ,astfel încât să-și poată exercita
dreptul la vot.