COMUNICAT DE PRESĂ
Primăria Municipiului Ploiești, prin Serviciul Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiești, informează cetățenii că, activitatea cu publicul în cadrul Serviciului Evidența Informatizată a Persoanelor se va desfășura, începând cu data de 25 ianuarie 2021, prin intermediul a 2 (două) ghișee, după cum urmează:
LUNI
8.30 " 14.30
După orele 14.30 igienizare, lucrări de birou;
MARȚI
8.30 " 14.30
După orele 14.30 igienizare, lucrări de birou;
MIERCURI
8.30 " 13.00
15.30 " 18.30
Între orele 13.00-15.30 igienizare, dezinfecție;
JOI
8.30 " 14.30
După orele14.30 igienizare, lucrări de birou;
VINERI
8.30 " 13.00
După orele 13.00 igienizare, lucrări de birou, după ora 14.00 dezinsecție.
Menționăm că, în vederea respectării regulilor de distanțare fizică, documentele în vederea obținerii actelor de identitate se depun doar în baza programărilor online. Programările pentru "EVIDENȚA PERSOANELOR" se efectuează la Ghișeele 1 si 2, accesând următorul link:
http://ploiesti.agentiawebmagnat.ro/programare-carte-identitate.html
Potrivit Art. 4 alin. (5) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19:
"Valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile și autoritățile publice, precum și de entitățile private autorizate conform legii se menține pe toată perioada stării de alertă, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări."
De asemenea, în conformitate cu OUG nr.97/2005, termenul de soluționare a cererilor pentru eliberarea unui act de identitate este de până la 30 de zile de la data înregistrării cererii la serviciul public comunitar de evidență a persoanelor.
În situații deosebite, termenul poate fi prelungit cu cel mult 15 zile de către șeful serviciului public comunitar de evidență a persoanelor.
​Municipalitatea ploieșteană le mulțumește cetățenilor pentru înțelegere și îi roagă să respecte regulile stabilite de autorități în această perioadă.
DIRECȚIA COMUNICARE, RELAȚII PUBLICE