Angajații Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Prahova se confruntă cu un număr mare de reclamații. Cetățenii care consideră că au fost păcăliți într-o anumită situație apelează la comisarii CJPC . În anul 2021 au fost depuse 4047 reclamații. Asta în timp ce în prima jumătate a anului 2022, perioada ianuarie – iulie, au fost depuse 1852 de reclamații.
”În ultima perioadă, cele mai reclamate aspect sunt cele legate de nepreluare index citit de către SC Electrica Furnizare SA, întreruperi frecvente alimentare cu energie electrică, neemiterea facturilor contrar clauzelor contractuale încheiate cu consumatorii”, ne-au transmis reprezentanții Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Prahova.
Nu toate sesizările sunt însă justificate. Conform, datelor statistice ale CJPC Prahova, dintre reclamațiile înregistrate în anul 2021, 81% au fost concluzionate ca întemeiate, iar în anul 2022, 66% din reclamațiile primite au fost concluzionate ca întemeiate.
Vă reamintim că la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Prahova, se poate reclama orice deficienţă sau nemuţumire, cu privire la calitatea produselor achiziţionate sau a serviciilor prestate destinate consumatorilor, persoane fizice, ataşând bonul fiscal , factura de achiziţie, contractul încheiat sau orice alt documenmt edificator,pentru clarificarea aspectelor reclamate, după ce, anterior, consumatorul s-a adresat operatorului economic şi nu a găsit întelegere pentru o soluţionare amiabilă.
Reclamaţiile se pot depune folosind una dintre următoarele modalități: online (la adresa de email: reclamatii.prahova@anpc.ro), personal (la sediul instituţiei din Ploieşti, str. Industriei, nr. 111), prin poştă la aceeași adresă sau sesizări telefonice (la nr. de telefon : 0244576436).
foto ilustrativ