Profesoara Corina Popa folosește muzica, teatrul, jocul de rol pentru a-i atrage pe liceeni la ora de franceză, informează sparknews.ro. Sursa citată a precizat că în acest semestru, la o clasă de a XII-a, a ales o piesă de teatru ca metodă de predare și evaluare, iar elevii au jucat-o marți în sala de clasă. 14 liceeni de la o grupă de engleză intensiv au pus în scenă ”Pisoiul care vrea să se facă mare”, o scenetă care este scrisă chiar de profesoara Corina Popa și care a fost inclusă într-o carte intitulată ”Teatrul la ora de franceză”.
”Eu încerc să îi atrag către franceză cu toată muniția. Acum, la limbile străine se pune accent pe competențele lingvistice (elevii trebuie să vorbească și să înțeleagă), de aceea noi vorbim foarte mult, facem jocuri de rol la ore, compunem scrisori, eseuri, vedem filme în limba franceză și le povestim. Încerc prin toate metodele posibile să îi atrag și cred că reușesc pentru că sunt foarte receptivi”, explică profesoara pentru sparknews.ro.