Povestea pilotului Andrei Șerbu/ Și-a început cariera la Aeroclubul Teritorial "Gheorghe Bănciulescu" Ploiești

18 Mar 2024 09:55
Povestea pilotului Andrei Șerbu/ Și-a început cariera la Aeroclubul Teritorial "Gheorghe Bănciulescu" Ploiești
Unul din cei mai vechi dar și cei mai buni componenți pe care îi are în prezent lotul național de acrobație este Andrei Șerbu.
Acesta și-a început activitatea ca sportiv al Aeroclubului României în cadrul Aeroclubului Teritorial "Gheorghe Bănciulescu" Ploiești în anul 1998.
Începând cu anul 2005, Andrei devine componentul lotului național de acrobație, unde continuă perfecționarea zborului acrobatic pe Zlin 526F și Zlin 726 Universal. Anul 2008 reprezintă anul în care Andrei face saltul la Extra 300L, avion pe care a strâns până în prezent peste 750 ore.
Din anul 2011, Andrei începe să reprezinte România la concursurile europene și mondiale de acrobație la clasa Advanced, urcând de 7 ori pe podium, atât la individual, cât și cu echipa.
Momentul care a încheiat ciclul său la categoria Advanced a fost în anul 2018, când pe aerodromul său de suflet, aerodromul Strejnic, 20 ani mai târziu de când a făcut primii pași în lumea aviației, a obținut un bine meritat loc 3, la individual cât și cu echipa, la 13th FAI World Advanced Aerobatic Championship. Acest rezultat a fost, de altfel, și primul podium mondial obținut de un pilot român la o competiție de acest fel.
Din anul următor, Andrei s-a alăturat lui Lasźlo Ferencz și Daniel Ștefănescu la categoria Unlimited, cel mai notabil rezultat de până acum fiind obținut în 2023, locul 3 pe echipe la 22nd FAI European Aerobatic Championship.
În prezent, Andrei este pilot comercial dar, cu fiecare oportunitate pe care o are, sprijină activitatea Aeroclubului României cu zboruri de examinare la PPL(A) și avion ultraușor. Andrei nu neglijează nici marea sa dragoste, acrobația, pentru care se antrenează cât de bine poate dar sprijină si activitatea de acrobație a viitoarelor generații de piloți acrobați cu bogata sa experiență.
sursa: Romanian Aerobatic Team

COMENTARII

COMENTEAZA SI TU



Ultimele comentarii
Va multumesc
Nu doar conductele trebuie schimbate în spital, personalul medical care habar nu are sa își facă treaba vor doar bani și atit, nu mai lucrează nimeni în interesul pacientului, exemplu am fost cu fetita pentru o radiografie la coloana fetita având scolioza și aveam un control la un medic care vine din București o data la câteva luni, pai am plătit consultația copilei și ce sa vedeți ca pe sidiul care ni sa dat de la radiografie era o adunare generala se vedeau toate la grămadă coaste cu coloana, nu am rezolvat nimic ca na fost bun sidiul am plătit banii degeaba și întreb cine ne da banii înapoi cine ne da banii pentru următorul control cine răspunde de acești angajați? Poate îmi răspunde cine sper
Moștenește pe tatăl lui.Inteligenta și educatie
Pe DN1 B , degaba sunt separatoare daca trecerile de pietonii nu sunt iluminate calumea .....de la Bucov pana la Chitorani o trecere nu e iluminata cum trebui!
Poate intrati cu acest sistem si in interiorul orașului Băicoi, pe Str.Republicii, sa vedeți cu ce viteza trec masinile de mare tonaj, peste limitatoarele de viteza, montate ca sa ne strice structura de rezistenta a caselor, nu pentru micsorarea vitezei. Poate, intr-o zi luați măsuri, până nu cad casele pe noi. Poate intr-o zi invatati sa preveniti si sa remediati anumite acțiuni.
Curs valutar
EUR Euro 4.9767 -0.0001
USD Dolarul SUA 4.5780 0.0075
GBP Lira sterlina 5.8200 0.0121
CHF Francul elvetian 5.2672 0.0041
XAU Gramul de aur 298.0198 0.5677