Primăria municipiului Ploiești informează cetățenii că Serviciul Public Local Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Ploiești va avea următorul program special de funcționare, în perioada 8-9 iunie 2024.
În scopul asigurării cadrului necesar desfășurării, în condiții optime, a procesului electoral privind alegerile pentru membrii din România în Parlamentul European, respectiv, a alegerilor pentru autoritățile administrației publice locale, din data de 9 iunie 2024, Serviciul Public Local Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Ploiești a adaptat programul de lucru cu publicul, astfel încât să rezolve operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate în perioada premergătoare scrutinului astfel:
SERVICIUL EVIDENŢĂ INFORMATIZATĂ A PERSOANELOR
SÂMBĂTĂ – 08.06.2024 între orele 08.00 –
16.00
DUMINICĂ - 09.06.2024 între orele 07.00 –
22.00
DOCUMENTE NECESARE pentru ELIBERAREA ACTULUI DE IDENTITATE LA:
EXPIRAREA TERMENULUI DE VALABILITATE, MODIFICAREA DATELOR DE STARE CIVILĂ,
ANULAREA DOCUMENTULUI, SCHIMBAREA SEXULUI SAU A FIZIONOMIEI
- cererea pentru eliberarea actului de identitate;
- actul de identitate;
- certificatul de naştere, în original și copie;
- certificatul de căsătorie, în cazul persoanelor căsătorite sau
al soţului supravieţuitor, în original și copie;
-certificatul/hotărârea judecătorească de divorţ
definitivă/irevocabilă, după caz în original și copie;
- extrasul de carte funciară sau documentul cu care se face
dovada adresei de domiciliu, precum şi, după caz, cel cu care se
face dovada adresei de reşedinţă, în original și copie; extrasul
de carte funciară trebuie să fie obţinut cu cel mult 30 de zile
anterior datei depunerii cererii;
- documentul cu care face dovada achitării contravalorii
actului de identitate.
În cazul modificării numelui şi/sau prenumelui titularului,
prenumelui părinţilor, a datei ori a locului de naştere, precum şi
în situaţia schimbării sexului, se prezintă şi hotărârea
judecătorească sau, după caz, actul administrativ în baza
căruia s-au modificat datele de stare civilă.
În situația în care solicitantul nu este titularul spațiului de
locuit, gazduitorul va prezenta actul de identitate, în original, va
completa pe verso-ul cererii pentru eliberarea actului de
identitate și va semna în fața lucrătorului de evidență.