Solicitările privind acordarea beneficiilor sociale se trimit prin e-mail și poștă la Primăria Păulești. Documentul care reglementeaza acest lucru:
"Având în vedere dispozițiile articolului III din OUG din nr. 30/18.03.2020 și a Decretului Președintelui României nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, în scopul prevenirii răspândirii Covid -19, pentru evitarea deplasărilor și a contactului cu număr mare de persoane, vă informăm că solicitările privind acordarea beneficilor sociale (alocație de stat, indemnizație creștere copil/stimulent de inserție, ajutor social, alocație pentru susținerea familiei) sau orice alte solicitări cu privire la activitatea asistenței sociale, însoțite de documente justificative, vor fi transmise prin Poșta electronică la adresa de e-mail: asistentasociala@comunapsuledti.ro, ulterior documentele originale fiind transmise prin Poșta Română, la Compartimentul Autoritate Tutelară, Asistență și Protecția Socială, la adresa Comuna Păulești, sat Păulești, Strada Calea Unirii, numărul 246, județ Prahova (Cămin Cultural Păulești).
Formularele privit beneficiile sociale se află postate pe pagina de internet a Primăriei comunei Păulești, la secțiunea informații publice asistență socială.
Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la următoarele numere de telefon fix 0244224009 sau 0749147478 Deaconu Olguța, 0752030105 Ionescu Cătălina Mihaela."