Minivacanța care tocmai s-a încheiat a facut ca turistii sa ia cu asalt statiunile de pe Valea Prahovei. În toate cele 3 stațiuni montane domeniile schiabile au fost pline de turisti. Acestia au ocupat la capacitate maxima unitatile de cazare. Vremea a permis practicarea sporturilor de iarna in conditii bune, gondola, telegondola si telescaunele au functionat. Ninsoarea nu a contenit în niciuna dintre zile, prilej de bucurie pentru toți turiștii.
Pentru a manca la un restaurant de top la unul dintre restaurantele de pe Valea Prahovei, un cuplu a scos din buzunar între 250-300 lei, față de anul trecut când din cauza pandemiei și a lipsei turiștilor, o masă costa maxim 150-200 lei, după cum au menționat reprezentanții Asociației pentru promovarea și dezvoltarea turismului Prahova.
DN 1 a fost aglomerat în toate cele patru zile, unii dintre turiști au fost în excursie de o zi, au venit dimineața iar seară s-au întors către casele lor. Trenurile au fost și ele pline, pe toată ruta București -Brașov și retur.
In Azuga, turistii au avut parte de o petrecere tip apres-ski, pe durata a trei zile, la baza partiei de ski din Azuga, Sorica. Evenimentul s-a numit Holiday Mood WoW, si a adus ca genuri muzicale hip-hop, rap si dnb.
Asociația pentru promovarea și dezvoltarea turismului Prahovaafirmă că județul Prahova este în top 10 destinații din România, aleasă de români pentru turismul activ care se poate practica în zona montană, acum pentru schi, snowboard sau sanie, iar de străini pentru Castelul Peleş, Sinaia și regalitate. De aceea Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Prahova a ales să promoveze Prahova turistică pentru români cu sloganul ”Prahova. Regina vacanțelor tale”, iar pentru străini ”Prahova.Your Royal Holiday”.
foto arhivă