Potrivit Trustului de presă al Ministerului Apărării Naționale, "unul din cele 47 de call-center-uri deservite de militari funcționează la Baza 2 Logistică Valahia, din Ploiești. Sunt 11 posturi de operare, la care lucrează 28 de militari din subunitățile comandamentului bazei, precum și din Centrul 102 Mentenanță, din Bucov, Grupul 91 Sprijin Logistic, din Târgșoru Nou, Depozitul 157 Muniții, din Măgurele, și Batalionul 96 LAROM, din Ploiești. Call-center-ul de la Ploiești funcționează de la începutul lunii decembrie a anului trecut. Inițial, acesta a fost organizat cu cinci posturi și se lucra în colaborare cu DSP Prahova, pentru introducerea în sistem a rezultatelor anchetelor epidemiologice.
Din ianuarie, s-a renunțat la introducerea datelor respective și s-a trecut la programări pe platforma de vaccinare, iar numărul posturilor a crescut la 11. Subofițerul de comandă al bazei, care are ca responsabilitate și coordonarea activității în centru, plutonier-adjutant principal Gheorghe Boghici, ne-a precizat că, în curând, din cele 11 posturi, patru vor fi destinate pentru live-chat.Astfel, militarii vor răspunde solicitărilor persoanelor care li se vor adresa pe chat sau le vor transfera mesajele către cei în măsură să soluționeze problemele semnalate."