Ce trebuie sa faci daca vrei sa deschizi un salon de infrumusetare si intretinere corporala. Ghid oferit de ANAF

30 Apr 2022 11:15
Ce trebuie sa faci daca vrei sa deschizi un salon de infrumusetare si intretinere corporala. Ghid oferit de ANAF
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a elaborat și publicat un nou material informativ, respectiv Ghidul privind tratamentul fiscal aplicabil veniturilor obținute de persoanele fizice din prestarea unor activități de înfrumusețare/ întreținere corporală.
​Astfel, potrivit unui comunicat de presa al institutiei, persoanele fizice care intenționează să obțină venituri din prestarea unor activități de înfrumusețare/întreținere corporală au obligația înregistrării în registrul comerțului și autorizării funcționării și își pot desfăşura activitatea în următoarele forme de organizare:
a) individual şi independent, ca persoane fizice autorizate;
b) ca întreprinzători titulari ai unei întreprinderi individuale;
c) ca membri ai unei întreprinderi familiale.
​Ulterior înregistrării în registrul comerţului şi autorizării funcţionării, persoanele fizice au obligația de a depune la organul fiscal competent Declarația unică privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate de persoanele fizice (formular 212).
​În cazul în care încep activitatea în cursul anului fiscal, persoanele fizice vor depune Declarația unică privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate de persoanele fizice – Capitolul II – Date privind impozitul pe veniturile estimate/norma de venit a se realiza în România și contribuțiile sociale datorate, în termen de 30 de zile de la data producerii evenimentului.
​În situația în care persoana fizică începe activitatea în luna decembrie a anului de impunere, aceasta va depune Declarația unică privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate de persoanele fizice - Capitolul I. Date privind veniturile realizate, până la data de 25 mai inclusiv a anului următor celui de impunere.
​Informațiile referitoare la declararea veniturilor și la stabilirea și plata obligațiilor fiscale se regăsesc în materialul elaborat de specialiștii Direcției generale de asistență pentru contribuabili, acesta fiind accesibil pe portalul www.anaf.ro, la rubrica Asistență Contribuabili/Servicii oferite contribuabililor/Ghiduri Curente și alte materiale informative.
​Rolul materialelor elaborate de specialiștii ANAF este de a îndruma contribuabilii să se conformeze voluntar la declararea veniturilor realizate și la plata obligațiilor fiscale.

​Contribuabilii pot obține informații detaliate și telefonic, apelând Serviciul central de asistență telefonică a contribuabililor – Call-center, la numărul de telefon 031.403.91.60.

COMENTARII

COMENTEAZA SI TU



Ultimele comentarii
Un copil de nota 10 din toate punctele de vedere Succes in continuare Mihai.
Felicitări, Roxana! Mă bucur din suflet pentru realizările tale de până în prezent dar cel mai mult apreciez că în interviu ai punctat faptul că, deși ai aceste rezultate spectaculoase, tu ai ales să rămâi în țară pentru a contribui la îmbunătățirea calității vieții românilor! Avem nevoie de oameni ca tine! Mult succes în continuare!
Felicitări Miruna.
Bravo Vladut ! Felicitari !
Proiect de lege- DREPTUL CETATENILOR CARE NU POSEDA AUTOTURISME DE A CIRCULA PE TROTUAR LA ORICE ORA DIN ZI SAU NOAPTE . OPRIREA SI STATIONAREA AUTO NUMAI PE CAROSABIL IN LOCALITATI
Curs valutar
EUR Euro 4.9449 0.0001
USD Dolarul SUA 4.8088 0.0740
GBP Lira sterlina 5.7845 0.0437
CHF Francul elvetian 4.9770 0.0428
XAU Gramul de aur 278.6640 3.8529