Electrica Furnizare anunță că o parte dintre clienți vor primi, în perioada imediat următoare, trei facturi, două storno și una de corecție cu suma de plată la zi pentru energia electrică

18 Feb 2022 08:56
Electrica Furnizare anunță că o parte dintre clienți vor primi, în perioada imediat următoare, trei facturi, două storno și una de corecție cu suma de plată la zi pentru energia electrică
Electrica Furnizare anunță, prin cel msi recent comunicat de presă, emis ieri, 17 februarie, că o parte dintre clienți vor primi, în perioada imediat următoare, trei facturi, două storno și una de corecție cu suma de plată la zi pentru energia electrică:

“Electrica Furnizare a finalizat procesul de evidențiere în cadrul facturilor a facilităților acordate clienților beneficiari ai măsurilor de compensare și plafonare.

O parte dintre clienți vor primi, în perioada imediat următoare, trei facturi emise de Electrica Furnizare:

- factură storno pentru luna noiembrie 2021;
- factură storno pentru luna decembrie 2021;
- factură de corecție, care reflectă consumul la zi.

Condițiile contractuale, incluzând detaliile de facturare, pot diferi de la client la client, în funcție de opțiunea fiecăruia. În situația în care facturile aferente unui loc de consum nu fac parte din cele supuse procesului de stornare, facturarea se va desfășura în regim normal, clienții urmând să primească o singură factură emisă de Electrica Furnizare.

Factura de corecție este cea care conține suma de plată la zi. În cazul în care clientul a achitat deja o parte a sumei datorate pentru întreg intervalul facturat, va regăsi această sumă în cadrul facturii sale de corecție, în dreptul liniei ”Sold creditor”.

Factura poate fi achitată utilizând una dintre numeroasele modalitățile de plată pe care Electrica Furnizare le pune la dispoziția clienților săi, disponibile aici.

Orice posibile anomalii legate de facturi sau plata acestora, survenite ca urmare a modificărilor succesive ale sistemului informatic de facturare, vor fi tratate în mod particular. Compania încurajează clienții să semnaleze orice astfel de posibile anomalii la adresa clienti@electricafurnizare.ro sau utilizând formularul de contact ce poate fi accesat aici.

Electrica Furnizare își asigură clienții de faptul că nu se vor percepe penalități și nici nu se vor efectua deconectări pentru depășirea termenului de plată în situația în care clientul intră în posesia facturii de corecție ulterior datei scadente a acesteia.”

COMENTARII

COMENTEAZA SI TU



Ultimele comentarii
Sunt curios după ce criterii au fost selectate aceste echipe?! Sunt atâtea cluburi, asociații, mult prea bune, cu copii talentați, cu rezultate la campionate județene, însă nu apar în lista celor care sunt enumerate. De ce, oare??? Încă o data: după ce criterii au fost selectate echipele ??
Bună dimineața,as dori să îmi spuneți când începe cursul,cum se poate plăti și când se țin cursurile,dimineața s-au după amiază.
Avem 50 de solicitări pe strada Busuiocului în comuna Dumbrava și Mega construct nici habar de grija nu au am făcut 10 drumuri la Balotesti în zadar. Va rog din suflet trebuie sa existe o posibiltatea și pentru noi.
Foarte bine, asa trebuie în toate școlile! Extrem de util, nu mai vede "toata" lumea notele din cancelarie.....
Sper,și doresc că Ploiești-ul să cunoască o reală dezvoltare, in timpul acestei guvernări. Trebuie,să cunoaștem odată bunăstarea așteptată de peste 33 de ani!! Doamne, ajută-ne!!!
Curs valutar
EUR Euro 4.9767 -0.0001
USD Dolarul SUA 4.5780 0.0075
GBP Lira sterlina 5.8200 0.0121
CHF Francul elvetian 5.2672 0.0041
XAU Gramul de aur 298.0198 0.5677