Având în vedere măsurile adoptate de Comitetul Național pentru Situații de Urgență prin Hotărârea nr.24/14.05.2020 privind aprobarea instituirii stării de alertă la nivel național și a măsurilor de prevenire și control a infecțiilor, în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARS-CoV-2, la nivelul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova a fost luată măsura modificării programului de lucru cu publicul al Serviciului Cazier, Statistică și Evidențe Operative.
Astfel, din data de 18.05.2020 eliberarea certificatelor de cazier judiciar persoanelor fizice/juridice se va realiza conform următorului program de lucru cu publicul:
REȘEDINȚĂ (sediul I.J.P. Prahova):
Luni, Marți, Joi 8:30-12:30; 13:30-15:30
Miercuri 09:00-12:30; 13:30-18:00
Vineri 8:30-12:30
SECȚIA NR.3 DE POLIȚIE PLOIEȘTI, SECȚIA NR.4 DE POLIȚIE PLOIEȘTI
Luni 09:00-12:00
Marți, joi 13:00-16:00
BĂICOI, CÂMPINA, MIZIL, VĂLENII DE MUNTE, URLAȚI, BOLDEȘTI SCĂIENI
Luni, Marți, Joi 8:30-13:30
Miercuri 14:30-17:30
BREAZA
Luni: 13:00-16:00
SINAIA
Marți, Joi 8:30-12:30
Miercuri 13:30-17:30
În continuare, solicitanții certificatelor de cazier judiciar nu vor mai semna de primire în registre, însă pe cerere, pe verso, vor menționa: "am primit certificatul" și vor semna, registrele specifice completându-se doar cu restul datelor.